Monday 30 May 2011

KELAS

Salam...

Kelas Kraf

Sekarang musim cuti sekolah dah bermula. Dengan ini saya akan mengadakan kelas kraf kepada anak-anak dan pada ibu-ibunya juga.
Yuran serendah RM40-RM55 sahaja. (ikut kejauhan tempat)
Peralatan saya sediakan semua, cuma perlu bawa gunting dan jarum (saiz besar).
Akan buat 3 kraf - keychain, snap hairclips n alligator hairclips/brooch.
Kelas hanya 2-3 jam sahaja.
Lokasi, sama ada di rumah saya atau di tempat anda.
Masa, anda yang tentukan.

* bagi cikgu2 yg ingin menjemput saya mengajar kat sekolah waktu hari sabtu/cuti pun boleh.

Kelas Asas Jahitan Manik

Yuran serendah RM55
Peralatan semua disediakan.
10-12 jenis jahitan.
Kelas lebih kurang 2-3 jam sahaja
* utk tempahan jahitan manik masih dibuka.

Berminat hubungi saya Jue di talian 019- 265 3237, email ajkraf@gmail.com

No comments:

Post a Comment